Zmiany w harmonogramie działania tras

26.03.2020

Szanowni Państwo,

 

Zarząd Inter Parts informuje, że z powodu panującej pandemii koronawirusa, która niestety wywiera ogromny wpływ na nasze życie w wielu płaszczyznach, zmuszeni jesteśmy do podejmowania trudnych dla nas decyzji.

Mając jednak na względzie przede wszystkim nasze zdrowie, które w obecnej szczególnej sytuacji jest dla nas najważniejsze oraz stosując się do zaleceń Ministra Zdrowia co do maksymalnego ograniczenia kontaktów, informujemy, że z dniem 30.03 zawieszamy do odwołania realizację Państwa zamówień za pomocą usługi tras dziennych.

Państwa zamówienia będziemy dostarczać  wyłącznie w trybie dostaw nocnych, co pozwoli ograniczyć kontakty personalne i wierzymy, że będzie miało pozytywny wpływ na walkę z wirusem. W przypadku współpracy z naszymi oddziałami prosimy o kontakt z kierownikiem filii, co pozwoli na wypracowanie najlepszego rozwiązania dla Państwa.

Informujemy, że godziny składania zamówień nie ulegają zmianie i przyjmowane są do realizacji do godziny 18:00, zamówienia składane po godzinie 18:00 będą traktowane jak zamówienia z dnia następnego.

Przypominamy, że pozostajemy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku a zamówienia składane w sobotę traktujemy jak zamówienia poniedziałkowe.

W celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania magazynu zwracamy się do Państwa z prośbą o składanie  zamówień w trybie ciągłym przez cały dzień co pozwoli na równomierne rozłożenie pracy w magazynie.

 

W związku z wprowadzonymi zmianami liczymy na Państwa zrozumienie, mamy nadzieję, że te trudności nie potrwają długo i będziemy mogli wrócić do wcześniejszych standardów naszej współpracy.   

 

        

Z poważaniem Zarząd Inter Parts

 

 

WEBTerminal

Jesteś klientem hurtowym? Skorzystaj z naszego terminala zakupowego

Masz warsztat? Dołącz!

Międzynarodowa sieć niezależnych warsztatów samochodowych